FAQ
Heb je nog meer vragen over het onderhoud van je websites? Check zeker even deze FAQ om snel een antwoord te hebben. Je antwoord nog niet gevonden? Twijfel dan zeker niet om ons te contacteren.
Website onderhoud en beveiliging zijn altijd noodzakelijk. Het is een kwestie van tijd wanneer het fout gaat. Heb je zelf niet de tijd of expertise om onderhoud voor je klanten regelmatig uit te voeren, dan zijn onderhoudspakketten een eenvoudige oplossing die je trouwens ook kunt doorverkopen.
Het onderhoudspakket voor elke website is zodanig voorzien dat je niet voor niets betaalt. Daarom zijn wijzigingen of toevoegingen op websites niet inbegrepen in de prijs. Daarnaast zijn licenties voor plugins en hosting ook niet de verantwoordelijkheid van Webshift. Op die manier vermijden we een noodzakelijke of verplichte verbintenis.
Jazeker! Wij hanteren onderstaande kortingen per aantal afgenomen contracten. De korting geld voor zowel het basis-contract als bijkomende opties.
- vanaf 20 websites: -5%
- vanaf 50 websites: -10%
- vanaf 100 websites: -15%
Wil je simuleren welke korting je kan verkrijgen? Bekijk het hier.
Elk onderhoudscontract is per maand opzegbaar. Contracten worden nooit jaarlijks aangerekend. Het kan altijd voorvallen dat een website plots offline moet of je door andere redenen het contract wenst op te zeggen. Het is wel belangrijk dat je de opzeg tijdelijk doorgeeft voordat je de volgende maand betaald voor het contract. Op die manier, kunnen we de facturering aanpassen zodat je onnodig te veel dagen betaald.
Onderhoud van een WordPress website gebeurd meestal op een langere termijn. Daarom bieden we niet de mogelijkheid om een eenmalig onderhoud uit te voeren. Echter zijn we wel altijd bereikbaar om je vragen over specifieke dienstverleningen te beantwoorden.
Uiteraard! We sturen je maandelijks een totale rapportage per website. Op die manier heb je de mogelijkheid om ook aan de eindklant te laten zien wat er is uitgevoerd.
Nee, wij bieden gewoon één basisprijs en je hebt de mogelijkheid om per website een aantal opties aan te duiden. Op die manier betaal je enkel voor de zaken die je echt nodig hebt per website.
Het valt soms voor dat bepaalde thema’s, plugins of custom code het niet eens zijn met elkaar na bepaalde updates. Wanneer we zulke conflicten opmerken analyseren we de oorzaak ervan en proberen we deze zelf op te lossen. Echter kan de oorzaak van bepaalde conflicten ook te wijten zijn aan slecht geschreven code, onbetrouwbare plugins of beperkte hosting. In dat geval gaan we je adviseren in mogelijke oplossingen.
Dat kan altijd! Gelieve ons te contacteren voor een gesprek via de gegevens die je op onze website terugvind.
Je kan altijd gehackt worden. Daar zijn we eerlijk in. Echter zorgen we ervoor dat die kans zo klein mogelijk is. Door je plugins, thema’s en PHP-versies frequent te laten updaten, vermijd je hackers de kans geeft om openingen te vinden. Naast het onderhoud, bieden we ook advies in gevoeligheden van je admin-accounts en hosting.
Dat is juist het mooie aan een samenwerking met ons! Jullie leveren een website op aan de klant en bieden de mogelijkheid een onderhoudscontract af te nemen. Je kan zelf kiezen wat je vraagt voor dit contract. Op die manier genereer je een passief inkomen. Het enige wat jij nog kan doen is het leuke gedeelte. Je klant d.m.v. onze white-label rapportering tevreden stellen. Een bijkomend voordeel is dat je op die manier contact met je klanten blijft behouden zodat de kans op nieuwe projecten alleen maar vergroot.